חוברת דפי צביעה בוב ספוג – 20 דפי צביעה לילדים של בוב ספוג להדפסה

חוברת צביעה בוב ספוג



הורידו בחינם חוברת צביעה דיגיטלית של בוב ספוג המכילה כ-20 דפי צביעה איכותיים להדפסה של בוב ספוג וחברים בפעילויות שונות כמו למשל: בוב ספוג משחק כדורגל, בוב ספוג שר, סקוידוויד משתולל, פטריק סטאר משחק עם חברים, בוב ספוג רוכב על אופניים, בוב ספוג מקפץ על מקפצה, בוב ספוג מחליק על סקייטבורד ועוד המון דפי צביעה מדליקים שכיף לצבוע!

הסיפור של בוב ספוג מכנס מרובע

בוב ספוג (מכנס מרובע), היא סדרת אנימציה משעשעת ובדיונית לילדים. בוב ספוג, הוא ספוג ים והדמות הראשית בסדרה, מתגורר בבית עשוי מאננס ויוצא יחד עם חבריו החיות להרפתקאות בעיר מרתקת השוכנת במעמקי האוקיינוס השקט עם דיירים שהם כולם חיות מיוחדות.

כמעט כל האזרחים בעיר התת מיימית "ביקיני בוטום" הם סוגים של חיות מיים כגון: דגים, לוויתנים, כוכבי ים, כרישים, לובסטרים, מדוזות, סוסי ים, חלזונות ואפילו מפלצות מיים בדיוניות. בעקבות הסדרה יצאו גם 4 סרטים של בוב ספוג.

בוב ספוג הוא חבר אופטימי וחברותי שאוהב להתאמן עם חברתו הסנאית בקרטה, מנסה להוציא רישיון נהיגה על סירה ומגדל חילזון מחמד. בוב ספוג אוהב לשחק עם חברים ובעיקר להפריח בועות סבון. בוב ספוג רוצה שכל העולם יהיה מאושר כמותו ועובד במהלך היום במסעדת המבורגרים יחד עם חברים ודמויות מרכזיות אחרות בסדרה.

פטריק סטאר הוא כוכב ים בצבע ורוד וגם חברו הטוב של בוב ספוג. פטריק הוא דמות מעט מגושמת, ילדותית ומצחיקה. סקווידויד הוא תמנון מצוברח ולא חברותי אשר גר ליד ביתם של בוב ספוג ופטריק. סקווידויד עובד בתור קופאי במסעדה שבה גם בוב ספוג עובד. סקווידויד הוא דמות מאוד יצירתית ובזמנו הפנוי אוהב לנגן, לרקוד ולצייר.

כאן תוכלו למצוא מגוון דפי צביעה של כוכב הסדרה בוב ספוג. הדפיסו את החוברת והתחילו לצבוע – אחר כך תוכלו לתלות את הציור על המקרר 🙂



עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »