דפי צביעה לשבועות

חג השבועות הוא החג השני מבין שלושת הרגלים ובו המנהגים המוכרים כמו למשל: לאכול מוצרי חלב ודבש ולהתלבש בבגדים חגיגיים. מדוע החג קיבל את השם שבועות? כיוון שחוגגים אותו בדיוק 7 שבועות אחרי פסח. בימים קדומים (תקופת בית המקדש) חג שבועות סימל את סיומו של קצירת שיבולי החיטה.

לחג השבועות יש עוד כמה שמות נרדפים כמו חג הקציר – היום בו הסתיים קטיף החיטה וספירת העומר. חג הביכורים – בו הביאו בעבר בני ישראל את היבולים הטובים והטריים ביותר שגידלו בשדות, לבית המקדש, זמן מתן תורה – החג בו בני ישראל קיבלו בהר סיני את לוח עשרת הדיברות, ועצרת – מסמל עצירה של כל פעולה במטרה לעבור למנוחה כי אחרי המאמץ הגדול של קציר השיבולים הגיע לבני ישראל לנוח.

אחד הטקסים הבולטים ביותר בחג השבועות מתקיים בכפרים ומושבים או קיבוצים חקלאיים. במקומות אלו עורכים טקסים גדולים עם פעילויות לגדולים וקטנים, מופע ביכורים ותהלוכות גדולות בהם מציגים המשתתפים את הביכורים (יבולים) הטריים והטובים ביותר שנקטפו כמו ירקות ופירות טריים. נהוג גם לחגוג בגנים ובבתי הספר את חג השבועות, להגיע בבגדים חגיגיים ולמלא סל טנא בכל טוב.

בחג השבועות כל ילדי הגן ובית הספר מקבלים 2 ימי חופשה בהם תוכלו לעשות מגוון פעילויות בחוץ ובבית. גם בדפי צביעה להדפסה דאגנו לכם לפעילות יצירתית ורגועה עם ציורים מתאימים לחג השבועות. בחרו את דף הצביעה המועדף עליכם (או כמה מהם), הדפיסו וצבעו. אחר כך תוכלו לתלות את הציור על המקרר ????

אל תשכחו שאפשר לצבוע את כל הציורים של שבועות גם במשחק צביעה אונליין במחשב.

רשימת דפי צביעה לחג השבועות

1. דף צביעה טנא – סלסילה שזורה בחוטים מלאת בפירות וירקות טריים המסמלים את חג השבועות והיבול הטרי

2. דף צביעה מאכלים לחג השבועות – גבינה צהובה, חלב, עוגת גבינה ועוד מאכלים שאוהבים לאכול בחג השבועות

3. דף צביעה ילדה בחג השבועות – ילדה מקסימה מחזיקה בידיה שיבולים שנקטפו בקציר החיטה

4. דף צביעה משה עם לוחות הברית – משה מחזיק בידיו את לוחות הברית במעמד הר סיני

5. דף צביעה ילדים מחזיקים טנא גדול עמוס בפירות מתוקים

6. דף צביעה ילדה מחזיקה סל עם מאכלים לחג השבועות

 

בחרו דף צביעה מתוך מגוון דפי צביעה חיות שיש באתר שלנו,
הדפיסו והתחילו בפעילות כייפית של יצירה עם ציורים לצביעה.

חיפשתם דף צביעה באתר ולא מצאתם? עדכנו אותנו ונשתדל להוסיפו לאתר בהקדם.