איך לצייר פנים ואנשים עם סרטוני ווידאו למתחילים

ילדים מאוד אוהבים לדעת איך מציירים פנים ואת חלקי הפנים השונים, משום שכך הם יכולים ליצור דמויות אנושיות ומציאותיות משלהם ואפילו לצייר אנשים שהם אוהבים. ציור פנים ואנשים הוא הבסיסי והמעניין ביותר כאשר רוצים לדעת לצייר גם דמויות לא אנושיות, כגון: דמויות מצויירות. אחרי הכל, לרובן יש פנים, ידיים ורגליים.

איך לצייר פנים

נגן וידאו

איך לצייר עיניים

נגן וידאו

איך לצייר אף

נגן וידאו

איך לצייר שיער של בנים

נגן וידאו

איך לצייר שיער של בנות

נגן וידאו

איך לצייר שפתיים

נגן וידאו

איך לצייר ילדה

נגן וידאו

איך לצייר ילד

נגן וידאו

איך לצייר אוזניים

נגן וידאו

איך לצייר ילדה חמודה

נגן וידאו

איך לצייר פרצוף של ילד

נגן וידאו

איך לצייר פרצוף של ילדה

נגן וידאו

ראו עוד קטגוריות ללימוד ציור

אם אתם רוצים לדעת איך לצייר פנים צעד אחר צעד, זה המקום בשבילכם. בעזרת סרטונים המדגימים איך לצייר פנים וגם חלקי פנים כגון: איך לצייר עין, איך לצייר אף, איך לצייר שיער ואיך לצייר אוזן, תוכלו ללמוד בקלות איך מציירים פנים. כדאי לדעת שציור פנים הוא החלק הכי קשה לצייר באנשים, משום שיש לכל פרצוף צורות וזוויות שונות. חלקי הפנים השונים צריכים להיות מותאמים אחד לשני כדי ליצור פרצוף סימטרי.

לפנים יש מבנה קבוע: קודם גודל הראש, אחר כך השיער, העיניים, האף, האוזניים בצדדים, הפה והסנטר. כדי לצייר פנים צריך לבצע זאת בצורה הגיונית. לכן אספנו לכם סרטונים המדגימים שלב אחר שלב איך לצייר פנים בצורה הטובה ביותר כדי שתוכלו להתאמן ולצייר אנשים ודמויות איך שרק תרצו. כל מה שנותר לכם לעשות זה לקחת עיפרון ודף נייר, להפעיל את הסרטון עם הפנים שאתם רוצים לצייר, ולהתחיל במלאכה.

אנחנו מאוד ממליצים להתחיל קודם לצייר עם עיפרון ומחק, כדי שתוכלו להתאמן כמה פעמים על הציור שלכם עד שייצא לשביעות רצונכם, ואחר כך לעבור על הציור עם צבעים אחרים שישלימו אותו לציור פנים יפהפיה.

יש סרטון הדרכה שאתם מחפשים? עדכנו אותנו ונוסיפו לאתר

0/5 (0 Reviews)