דפי צביעה לקיץ

הקיץ הגיע, השמש מופיעה בכל כוחה בשמיים ומזג האויר חם. הקיץ מביא איתו זמן פנוי רב להורים ולילדים איתו כדאי לעשות פעילויות כייפיות בתוך ומחוץ לבית. בחלק מהימים אפשר למצוא פעילויות נחמדות שמתאימות לבילוי מחוץ לבית כמו ללכת לים או לבריכה, ובחלק מהימים – ובעיקר כאשר חם מידי בחוץ – כדאי למצוא תעסוקה כייפית וחינוכית בבית הקריר והממוזג כמו למשל: צביעה של ציורים בשלל נושאים וצורות במיוחד לילדים.

באתר שלנו תמצאו המון דפי צביעה להדפסה שילדים אוהבים ומכירים עם שלל דמויות מוכרות מתוכניות טלוויזיה וסרטים, נופים וטבע וגם מדור מיוחד לקיץ עם דפי צביעה ייחודיים כגון: חוף ים, שמש, משחקים בחול ועוד סמלים המסמלים את העונה החמה של השנה.

עכשיו יש לכם רעיון נפלא לפעילות בקיץ ובחופש הגדול – פשוט לצבוע! נותר רק לגשת למלאכה: להשיג טושים בשלל צבעים לבחור ציורים, להדפיס אותם ולהתחיל לצבוע במשך שעות ???? אל תשכחו שאפשר גם לצבוע אונליין את הציורי הקיץ שלנו במשחק מחשב.

יש עוד כמה רעיונות לפעילויות עם דפי צביעה שתוכלו לשחק לבד או עם חברים, למשל: תוכלו ליצור פאזלים מדפי הצביעה, לצבוע עם מדבקות, לכתוב ספר צביעה, לצבוע ולחרוט בצורה אומנותית. קראו את הכתבה שלנו על רעיונות מדליקים לפעילות דפי צביעה לקיץ והרחיבו את אפשרויות המשחק שלכם.

 

רשימת דפי צביעה לקיץ

1. דף צביעה ילד בונה ארמון בחול – ילד חמוד מבלה בחוף הים ובונה ארמון ענק מחול כאשר ברקע מופיעים גלי הים והשמש הקייצית

2. דף צביעה חוף ים – דף צביעה יפהפיה של נוף וחוף הים עם סירות מפרש שטות על הגלים, כדור ודלי משחק על החול, שמשייה וכוס משקה צוננת למבלים על החוף

3. דף צביעה שמש קיצית – שמש ענקית ומאושרת עם משקפיים גדולים המבשרת על בואו של הקיץ החם

 

בחרו דף צביעה מתוך מגוון דפי צביעה קיץ שיש באתר שלנו,
הדפיסו והתחילו בפעילות כייפית של יצירה עם ציורים לצביעה.

חיפשתם דף צביעה באתר ולא מצאתם? עדכנו אותנו ונשתדל להוסיפו לאתר בהקדם.