לוח חופש לצביעה והדפסה – להורדה בחינם לחופש הגדול

לוח חופש לצביעה

ב-"לוחופש" נתקלתי במקרה באחד משיטוטי בקבוצות הפייסבוק האהובה עליי. אחת האימהות שיתפה פוסט עם לוח מדליק שהיא עיצבה לחודשי יולי-אוגוסט ובו תכננה להוסיף את הקייטנות ושלל הפעילויות המתוכננות למשפחה בחופש הגדול. 

לוחופש התקבל בקבוצה באהדה והתלהבות רבה, ואימהות רבות רצו גם להשתמש בלוח המדליק לחופש הגדול וביקשו קובץ להדפסה. גם אני התלהבתי מאוד ולכן החלטתי לפנות לאותה אמא ולבקש ממנה את הלוח לחופש הגדול – בגירסת לוח חופש לצביעה והדפסה.

לוח לחופש הגדול לצביעה

למעצבת של הלוח קוראים שרון יונגרייס, היא גרפיקאית ששואבת השראה רבה מילדיה. היא הסכימה לעשות עבורנו את לוח החופש בגירסה לצביעה והוסיפה שהיא שמחה לשתף אותנו בלוח – בעזרתו נוכל לתכנן את ימי החופש שלנו עם הילדים ואף לתת להם ליהנות גם כן ממילוי הלוח דרך הצביעה!

 לוח צביעה והדפסה לחופש הגדול

הרעיון שעומד מאחורי לוח החופש הוא לעשות קצת סדר בכל הבלאגן שהחופש הגדול מביא איתו, עם שלל הקייטנות והפעילויות של כל ילד בפני עצמו, וכמובן את האטרקציות המשפחתיות שלנו. אז הורידו את לוח הצביעה, הדפיסו והתחילו למלא את הפעילויות המשפחתיות שלכם בצבע! 

קיץ מהנה לכולנו 🙂

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »