מאגר דפי צביעה איכותיים למבוגרים אונליין – להדפסה בחינם

מאגר דפי צביעה למבוגרים

בפוסט האחרון בנושא, כתבתי על התועלת שאפשר להשיג באמצעות דפי צביעה למבוגרים וגם פירטתי איך צביעה יכולה לשפר את איכות החיים של אנשים מבוגרים. בחלק הזה של הפוסט אספתי את מיטב האתרים (האיכותיים שבהם) ויצרתי מאגר דפי צביעה למבוגרים שמתאימים בדיוק לקהל היעד הזה. בכל אתר תוכלו למצוא דפי צביעה ייחודיים ובאיכות גבוהה, שייקחו אתכם לעולמות נפלאים.

אז קחו לכם קצת זמן לעצמכם ועברו על המאגר הענק והחינמי הזה. כל דפי הצביעה שאנחנו ממליצים עליהם תוכננו ועוצבו במיוחד למבוגרים. זכרו שצביעה יכולה להרגיע מאוד ולקחת אתכם למחוזות שלווים ושקטים שיעזרו לכם להתרענן לקראת שאר המשימות בהמשך היום.

דפי צביעה להדפסה

אי אפשר להתחיל מבלי להמליץ קודם על עצמנו J באתר שלנו תמצאו מגוון מנדלות לצביעה באיכות גבוהה ובפורמט נוח ומהיר להדפסה. המנדלות באתר צפופות ומורכבות ומתאימות לצביעה ומילוי מדויק ומרגיע.

אתר "פשוט לצבוע"

באתר יש חלוקה ל-6 נושאים מרכזיים: מנדלות, צבע, מסעות, אומנות, היסטוריה וסיפורת ואירועים מיוחדים. בתוך כל קטגוריה כזו יש עוד מגוון תת קטגוריות עם נושאים אשר לכל אחד מהם קיים מקבץ גדול של עשרות דפי צביעה להדפסה באותו נושא. האתר פשוט מרהיב ומלא במאות דפי צביעה סופר מושקעים וייחודיים. מומלץ מאוד!

כניסה לאתר super coloring

צביעה אונליין של ציורים למבוגרים

אם אין ברשותכם מדפסת, נייר או צבעים – באתר הזה תמצאו מספר ציורים מדליקים שאפשר לצבוע אונליין באמצעות טבלת צבעים עשירה. מומלץ מאוד לצבוע כאשר אתם עובדים על מסך מחשב גדול יחסית, על מנת שתוכלו לצבוע את החלקים הקטנים בכל ציור.

כניסה לאתר mom books

חוברות דפי צביעה למבוגרים

פה ריכזנו לכם מספר חוברות צביעה מדהימות מבית היוצר של חברת Peaksel. כל חוברת מורכבת מקובץ PDF להדפסה נוחה של כל דפי הציור יחד. יש בהן מספיק ציורים שייקחו אתכם למחוזות רחוקים ולמשך הרבה זמן, אז שווה להוריד אותן.

חוברת צביעה של חתולים

אם אתם אוהבים חתולים, אתם תעופו על זה! 31 ציורים מדהימים עם סוגים שונים של משפחת החתולים לצביעה. פרצופים של חתולים, גוף מלא, פוזיציות שונות וגם מספר חתולים באותו דף ציור. שווה ביותר!

קישור להורדת חוברת צביעה חתולים

הפינאלה: חוברת צביעה ענקית

חוברת צביעה אחת שמאגדת בתוכה את כל האובייקטים, הדמויות, החיות והצורות שאתם יכולים לחשוב עליהם. מדובר על כ- 258 דפי צביעה בחוברת אחת עם דפי צביעה למבוגרים באיכות הכי טובה ובעיצוב יפהפייה. שימו לב שאתם יכולים להדפיס רק מקבץ ספציפי של דפים לפי בחירתכם ולא את כולם.

אז לא משנה אם אתם בבית, בנסיעה או בחופשה – תוכלו להוציא את החוברת שלכם ולהתחיל לצבוע ולשפר את מצב הרוח שלכם. החוברת הזו תשקיט את נפשכם ותיתן לכם כמה רגעים של מנוחה.

קישור להורדת חוברת צביעה ענקית

איך עושים את זה?

  1. בקובץ ה- PDF לוחצים על אייקון מדפסת (הדפסה)
  2. מתחת לכותרת: pages to print בוחרים באפשרויות הבאות:
    1. All– הדפסה של כל החוברת (שימו לב מדובר בחוברת ענקית של 255 דפי צביעה)
    2. Current page– הדפסה של עמוד ספציפי עליו אתם עומדים כרגע
    3. Pages– באפשרות הזו צריך להקליד את טווח מספרי העמודים אותם אתם מעוניינים להדפיס
  3. לוחצים על כפתור הדפסה ומתחילים לצבוע!
0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »